top of page
Vyhledat

10. DEN 7.8.2019 Leuba

Aktualizováno: 8. 8. 2019

Cíl: Leuba 32,4 km / realita 24,5 km

Trasa : Lešná, Grabiszyce Średnie ( kostelík českých bratří ) , Zalipie, Radomierzyce, Leuba


Takový pohled mohli mít Moravští bratři, když vyšli z Bedrzychowa do Leuby...


Dnes začínám u velmi zchátralé památky, na kterou jsme byli upozorněni :

...místo, kam utekli patrně v roce 1627 ti, kteří se nechtěli stát katolíky. Byly to stovky lidí z Čech, kostelík z r. 1731. Je to dost významná památka, kterých se zachovalo málo, u nás asi žádná – zřejmě unikát ...píše Dan Říčan.

Co se bude muset stát, abych měli takovou víru jako tito naši předci......?


Po včerejší tvrdě asfaltové cestě si dnes pohodlně vykračuji mezi poli. Je příjemně pod mrakem, liduprázdno a já si přeříkávám Ž 136 ve své úpravě:) a pak se cesta ztratí....navigace tvrdí, že tam je, ale já odmítám pokračovat. Jsem sice zvyklá na svou permakulturní divočinu,

ale tudy už ne...

Ťapkám strništěm ( ještěže ne obilím ) a sama sebe přesvědčuji, že poškrábané nohy za náhradní trasu stojí:)....přece se nebudu vracet!


Hospodinova je země a celá její plnost :


A pak už dnešní hranice s Německem a obec Leuba. Protože se odmítají načíst snímky, tak obrázky až zítra....


Vzhledem k Palovým pracovním povinnostem musíme zítřejší putování do Herrnhutu zrychlit a ještě v noci se vrátit na Moravu. Je mi to sice líto, ale jsem vděčná, že jsem na cestu mohla jít a ještě s takovou podporou mého muže! Děkuji. Byla to naše nejlepší dovolená ( alespoň dle mého). V duchu už začínám rekapitulovat, a zároveň se těšit domů...



 

Víra a naděje znamená určité činy a pro člověka schůdnou a dobrou cestu.




bottom of page