top of page
Vyhledat

8. DEN 5.8.2019 Jelení hora (Pasienczik)

Cíl: Pasiecznik ( místo přespání podle deníku ) cca 44 km / realita 31 km ( přes město jedu raději dopravou za 3zl ) .

Trasa : Swidnik, Ciechanovice, Medzianka, Janowice Wielkie, Trcinsko, Bobrow, Grabary, Jelenia Gora, Siedlecin, Barcinek, Pasiecznik



Vstávám časně, protože mám dnes před sebou nekonečno:). V noci opět pršelo a vše je v mírném oparu, odcházím tiše a naposledy se rozhlédnu po tomto krásném stavení...Bůh jim požehnej!


Cesta se dnes klikatí a vine a občas se přimkne k trati, která se jinak ukrývá v údolí. Staré německé jsou stále častěji opraveny, přibývá pastvin a výhledů. Mám svůj čas a trochu se cítím provinile, že Palo pracuje, zajišťuje a platí:) ubytování a já jen ťapkám....a hned mohu děkovat..a pak mne "napadne", že vděčnost vlastně akumuluje dobro....Bůh je dobrý. Úplně dokonale je mi večer, kdy mi Palo řekne, že on je vlastně rád, že nemusí ťapkat :) a raději se zdokonaluje v rezervacích polskych:)....no uvidíme, bo nás čeká Německo a tam už naše českoslovenština kombinovaná ruštinou s polským přízvukem:) nám moc nepomůže.

V obci Janowice Wielkie si zajdu do sklepa:) pro pečivo a pak "znásilňuji" navigaci, abych se nemusela vracet na trasu. A je po mém... ocitám se na úzké cestičce v zaneřáděném lese, pod viaduktem a ejhle, ta čárka na mapě není cestička, ale brod:). A když se tak brodím po kolena ve vodě, navigace mi hlásí, že touto cestou mám pokračovat

200 m....kamarádka:)

V Jelení hore se s Pavlem sejdeme a dáme zmrzlinu:)...víte, že truskavice jsou jahody? Vzhledem k tomu, že mne pobolívá koleno, tak mne památky ani výstup na blízkou Sněžku:) moc nezajímají. Najdeme západní bránu, kde nocovali Moravští bratři a pokračujeme dál. Ze Siedlecina vede sice cyklotrasa, ale dle mého jen pro otrlé. Zase jdu úplně sama, kolem stojaté vody a doprovod mi dělají hejna komárů....cesta není výlet:). Doporučuji pro kola využít okresní silnici – je široká a přiměřeně frekventovaná. Dnes mám opravdu dost ...


 

Z dnešního čtení:

(Izraelci po odchodu z Egypta)

...Nedokázali pečovat o naději. Proto by v těžké chvíli raději zůstat v otroctví, než se vydat do nejistoty....

Pane Bože, děkujeme, že v tobě můžeme vždy hledat cestu a věřit, že když ve víře vykročíme, tak se tam potkáme.



bottom of page