top of page
Vyhledat

Kdo a s kým, proč a jak

Aktualizováno: 2. 8. 2019

Jmenuji se Petra a jsem manželka, maminka i babička. Vydávám se na cestu, abych při vichřici, která se opřela do naší rodiny, našla pokoj s Bohem i s lidmi. Opravdu Božím řízením jsem se dověděla o probíhajícím projektu Via exulantis, a když mi můj manžel Pavel nabídl zázemí a doprovodné vozidlo, tak jsme se rozhodli být i užitečnými a zpřístupňovat ostatním schůdnou, či sjízdnou trasu, po které utíkaly v 18.století moravské rodiny do exilu a svobody víry.


Deník cesty VE 29.7.- 11.8.2019

Tento deník píšu pro svou rodinu, přátele a příznivce Moravských bratří. Dá-li Pán ( bo to je můj pokus o využití nástrojů 21.století:), budu na tomto místě zaznamenávat cestu tak, aby povzbudila váhající a pomohla dalším poutníkům.






Na cestě bude mou společnicí také malá mušle, která jde se mnou místo mé nemocné kamarádky. ( To jen na vysvětlení, že se bude často objevovat na fotkách... seznamte se:)





Osobní situaci mohu sdílet po telefonu nebo SMS, do chatu, prosím, pište jen dotazy ohledně cesty...děkuji.

Podrobnější informace o VE, včetně aktuálních kontaktů, budou pro případné zájemce – poutníky k dispozici v rámci itineráře později, neboť se stále doplňuje.

Vřelé díky všem za pomoc, podporu a přátelství.

Taky brněnským děvčatům – poutnicím z minulého roku, za skvěle napsanou zprávu. S laskavým dovolením sdílím.

Společnosti Moravian děkujeme za přípravu naší cesty, za otevřenost a důvěru, kterou, věřím, nezklameme. Danovi Říčanovi za obětavost a taky za trefné slovo na cestu -

s laskavým dovolením ho budu tady sdílet .


bottom of page